8.03.2014

Rimmel- Apocalips

Błyszczyk Rimmel

Od dłuższego czasu poszukiwałam szminki bądź błyszczyka, który by sprawił, że moje usta będą miały kolor skóry (zawsze ten efekt bardzo mi się podobał).I wreszcie mi się udało odnaleźć to, czego chciałam. Rimmel stworzył błyszczyk, (choć ta nazwa jest nieadekwatna). Nie daje on błysku, a efekt lekko matowy i bardzo dobrze pokrywa usta. 

Więc jeśli chodzi o działanie można ją raczej nazwać szminką. Nie ma on zapachu (a na pewno spotkaliście się z błyszczykiem, który śmierdzi). Niestety nie wytrzymuje on cały dzień- my kobiety mamy to do siebie, że lubimy jeść szminki J

Jeżeli chodzi o aplikacje jest ona rewelacyjna. Gąbeczka sprawia, że nabiera się tyle błyszczyku ile się potrzebuje. Nie trzeba go wiele razy nakładać, aby było widać efekt. Wystarczy raz i jest widać już efekt rewelacyjnie (sprawia to, że błyszczyk jest wydajny).

Brak komentarzy: