9.09.2014

Teylor Swift Wonderstruck

Ostatnio zajrzałam do Angielskiej perfumerii i postanowiłam dla was wypróbować dwa zapachy

Wonderstruck 

Najpier napisze o pierwszym zapachem z tej serii. Najpierw buteleczka muszę przyznać, że mi się podoba- ja lubię proste buteleczki które jednocześnie mają coś w sobie. Tutaj mamy tego przykład niby zwykła owalna buteleczka z podpisem piosenkarki oraz nazwą perfum, ale dzięki łańcuszką na górze butelki nadaje mu dziewczęcy charakter. Można powiedzieć, że pokazuje ona od razu dla kogo jest przeznaczona zawartość- dla nastolatek.
\
Natomiast jeśli chodzi o sam zapach.Nuty Zapachowe:
  Nuta główna: malina, jeżyna, kwiat jabłoni, frezja i zielona herbata
Nuta serca: kapryfolium, wanilia, hibiskus
Nuta bazy: ambra, piżmo, drzewo sandałowe, brzoskwinka

Jest to typowo słodko- owocowy zapach, mimo swej słodyczy nie dusi i jest on dość lekki dlatego też odpowiedni na letnie dni. Zapach jednak nie jest niczym nadzwyczajnym, ponieważ podobne nuty swego czasu można było odnaleźć w Avonie czy zapachach typu Justin Bieber (o których napisze innym razem). Zapach utrzymuje się dość długo ok 5 h.

Wonderstruck Enchanted

Jak na perfumy z tej samej serii przystało buteleczki są praktycznie takie same różnią się jedynie kolorem.
Nuty zapachowe:
Nuta główna: dzikie jagody, różowy mak, marakuja 
Nuta serca: piwonia, Cukier szybami champaca Płatki, frezja 
Nuta bazy: białe piżmo, Hypnotic Wanilia, Blondynka Woods
Jest to zapach bardziej pasujące na chłodniejsze dni. Mi skojarzył się od razu z uczuciem zakochania

Brak komentarzy: