10.03.2014

Nivea- cam & care

Nivea 

Kupiłam go dość dawno temu (pewnie z pół roku) korzystam z niego zazwyczaj od razu po kąpieli dla samej wygody. Ma bardzo delikatny i subtelny zapach (co jest dla mnie dość ważne jeśli chodzi o dezodoranty). Oczywiście sprawia, że człowiek się mniej poci, jednak nie oczekujcie, że będzie to trwało 48h cieszcie się jeżeli efekt będzie trwał chociaż 24 h (co jest mało prawdopodobne) nie oczekujcie cudu, szczególnie jak ktoś prowadzi intensywny tryb życia. Nie stosuje go w ciągu dnia, ponieważ niestety ale brudzi, a szkoda mi niszczyć ubrań. Nie mam tu pretensji do Nivea, ponieważ nie podali oni informacji na opakowaniu, że produkt nie brudzi. Sama konsystencja jest dość dziwna (jak na roler), ponieważ jest kremowa, a skóra po jego użyciu jest delikatna (niczym po nałożeniu kremu) dlatego należy go stosować przede wszystkim po goleniu. Dzięki niemu nie mam żadnych podrażnień.

Brak komentarzy: