25.02.2014

Nivea Deodorant, Stress Protect Spray

Nivea Deodorant - Stress Protect Spray
Może jestem naiwna, ale wole produkty markowe niż jakieś tanie podrobi (choć i tu się nie raz zdarza jakaś perełka) jednak nie robię tego ze względu  na markę lecz na skuteczność. Tak też jest w wypadku produktów ‘NIVEA’. Jeśli chodzi o ten dezodorant (ja akurat korzystałam z niego w wersji mini, którą dostałam z jakąś gazetą).
Jeśli chodzi o sam produkt jest ona bardzo dobry. Ja używam go codziennie a szczególnie wtedy gdy czeka mnie intensywny dzień w pracy i działa on skutecznie. Muszę jednak zaznaczyć że nie działa on 48h (jeszcze nie spotkałam się z dezodorantem który tak by działał). A bardzo przyjemny i delikatny zapach. Jednak brudzi on bardzo często ubrania (na żółto), jednak producent nie podał informacji, że nie brudzi.

Produkt jest dość wydajny, sama butelka jest wygodna do przenoszenia. Teraz ponowiły się już nowe opakowanie z zabezpieczeniami, które moim zdaniem są super (nie trzeba pilnować korków wystarczy go tylko przekręcić).

Brak komentarzy: