17.02.2014

Max Factor- Whipped Creme Foundation

Max Factor-  Whipped Creme Foundation

Jest to najnowszy podkład Max Faktor’a  jednak mam na razie zapas podkładów więc nie kupowałam całego słoiczka (w moim przypadku na szczęcie) tylko wzięłam tester aby wypróbować tą nowość. 
Podkład ma fajną kremową konsystencje, po jego użyciu skóra nie świece (daje fajny matowy efekt) a skóra w dotyku jest jak jedwab. Podkład fajnie się rozprowadza – bez smug. Największym plusem w tym podkładzie jest jego długotrwałość (nie ściera się) i krycie. Jednak dla mnie jest on nie dobry mimo tego, że mam cerę mieszaną po trzykrotnym użyciu wysuszyło mi strasznie twarz (tak że aż lekko skóra mi schodziła przy potarciu).
Wydaje się, że produkt jest dość wydajny, bo taka mała saszetka starczyła mi na 3 razy. A co wy o nim uważacie?

Brak komentarzy: