13.02.2014

L`Biotica- Biovax- Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się

L`Biotica- Biovax- Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się

Odkąd pamiętam miałam problemy z przetłuszczającymi się włosami. Po umyciu głowy już tego samego dnia wieczorem miałam przetłuszczone i nie miłe włosy. Jednak zaczęłam stosować ten szampon już pół roku temu i teraz mogę nie myć głowy przez dwa dni a nadal pozostają one świeże i przyjemne.  Nie spodziewałam się, że będzie ona tak dobrze działał. Szampon ten regeneruj aktywność gruczołów łojowych oraz wydzielanie się sebum. Moim zdaniem szampon jest bardzo wydajny, ponieważ pomimo tego że mam włosy do ramion tak butelka (  200ml) starcza mi na 4- 5 miesięcy a myję głowę co dwa dni. Jednak radze nie stosować tylko tego szamponu. Ja myje głowę za pierwszym razem jakimś szamponem (najlepiej regenerującym) a dopiero przy drugim myciu używam Biovax- a, ponieważ ten szampon wysusza skórę głowy co może powodować z kolei łupież.

Brak komentarzy: