16.02.2014

Alterra peeling papaja i ekologiczny kokos


Alterra peeling papaja i ekologiczny kokos

Jakoś nigdy nie przepadałam za firmą ‘Alterra’ i po zastosowaniu tego produktu nie zmieniłam zdania. Skusiłam się na ten produkt po opisie produktu oraz  przyjemnym zapachu . Jednak ten zapach jest zwodniczy, ponieważ jak używałam go pod prysznicem to ten przyjemny zapach kokosa znikną a zamiast niego pojawił się smród alkoholu. Ma dość niespotykaną konsystencje (jeszcze się z taką nie spotkałam), ponieważ ma drobinki (i to dość spore) kokosu. Myślę, że to fajna sprawia i ma to niby sprawiać, że peeling będzie delikatniejszy. Tylko tak naprawdę ten peeling nie peelinguje. Nie usuwa złuszczonej skóry. Jeśli k=chodzi o konsystencje to jest ona dość płynna jak na tego typu produkt. Podsumowując nie polecam, ale jak ktoś chce to niech próbuje.

Brak komentarzy: